اميد به خدا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

به عزت وجلال خودم سوگند: 
 
امید آن کس راکه به جزمن امید داشته باشدقطع میکنم.لباس خواری وذلت را براومی پوشانم واز قرب خویش دورش میگردانم.
وای به حال اوآیا در مشکلات به غیر من پناه می برد؟
آیا به غیر من امید دارد ؟آیا در حل دشواریها به درب خانه بندگان میرود
آیا درب خانه مرا رها میکنند در حالیکه باز است؟
چرا از من سوال نمیکند واز غیر من سوال می کند؟
آیا من بخیل هستم که بنده ام مرا بخیل میداند؟ آیا دنیا وآخرت در دست من نیست؟آیا کرم وجود از صفات من نیست.......
 

چه بیچاره است کسی که نا فرمانی کند واز رحمت من مایوس شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : nameless
ت : یک شنبه 4 ارديبهشت 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی